Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karmelowaa | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina adresPoznań zarejestrowany06.03.2009 @20:06:59 ostatnio na stronie18.10.2010 @22:14:13

dyskretnej troski
trzeba mi

...



amatorka!









kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty17 komentarze1150 posty na forum3

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix DMC-LZ3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nikkula    26.04.2009 @21:19:20
hyhy, miłooo^^
_______
"czas nie czeka", a mówisz-i-masz nie istnieje!
~belledrama    26.04.2009 @21:16:45
dziękuję;*.
~nikkula    26.04.2009 @21:15:38
dzięki, dzięki ;d
_______
"czas nie czeka", a mówisz-i-masz nie istnieje!
~Aksy    25.04.2009 @20:52:26
ostatnio sciągnełam wiecej nutek ;d;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    25.04.2009 @10:37:14
dzięki. ;* osobiscie ja zmusilam do wlozenia mojej kurtki ^^
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~91zielonooka    21.04.2009 @15:13:35
_______
~szoniak    05.04.2009 @19:02:18
mozna mozna totalnie nie chcacy to 5w1 wyszlo chcialam ustawic samowyzwalacz i przez przypadek nastawilam sekwencje i to mi sie uchwycilo
~szoniak    05.04.2009 @18:58:13
oh ah i oh dziekuje
~szoniak    05.04.2009 @18:55:50
bo model genijalny
~szoniak    05.04.2009 @18:53:44
dzieki wielkie
~Annaliese    04.04.2009 @15:48:42
Dzięki .
_______
` Tylko w pochłaniającej wszystko pustce samotności, w ciemnościach zacierających kontury świata zewnętrznego można odczuć, że się jest sobą aż do granic zwą
~zmarca    31.03.2009 @21:24:49
ok.;PP
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
~zmarca    31.03.2009 @20:25:50
ona miała być zamazana ;D
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
~editthh    20.03.2009 @16:55:46
thx ^^ xD
~Wojtek271    16.03.2009 @19:55:45
Dziękuję
~Aksy    15.03.2009 @15:58:03
oke.;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    15.03.2009 @15:52:31
tez mam psa ale nie ma razy.;D albo jej nie znam. mogę Ci pokazac jak chcesz.xD
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    15.03.2009 @15:47:47
tylko nie lubi rtobic sobie zdjec (kotka moja)

a no fakt ja tez nie.;pp Agnieszka ale przyjeło się ze jestem `Aksy`
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    15.03.2009 @15:45:11
dzięki. ;*
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    14.03.2009 @11:06:12
no ja jakieś 4 dni sciagalam,xD zaczelam tak o 20.00 jednego dnia 2 party mi sie sciagaly do 12.00 bo ich nei da sie odrazu sciagac tylko trza czekac i pozniej reszta ^^
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    14.03.2009 @11:02:48
a no ściągałam. ale dluuuzej. bo to sa takie zcesci i chyba ejst ich 6czesci i kazda sciaga sie ponad godzine. choc wsumei ja mam slabego neta. xD i mi sie z 4 dni sciagalo. xD
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~zmarca    14.03.2009 @10:51:08
dzięki
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
~Aksy    14.03.2009 @10:49:27
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    14.03.2009 @10:46:11
dzięki.;*
ja mam Photoshopa cs3 wg.mnie najlepszy. mozna zrobić wszystko ale poprostu trzeba umieć a ja jeszcze wszystkiego nei umiem. ;D
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~zmarca    14.03.2009 @10:42:41
ciekawie zaczęłaś.
poobserwuje
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt